Drar till Öland om ca 2h!

Tjenatjena!

Uschh sovde kl.2:00 på morgonen idag! Var inte trött alls och sms:ar ;),.Idag vaknade jag kl.6:00 uschh va trött jag blir "/ kl.7:00 var jag uppe från sängen ;) och packade mina saker för vi ska dra till Öland!!!!! summer vacation kanske men vi ska vara där typ 3dagar! Jag ska inte bada jag har tjej issue!! uff bad tajming asååå!!! men jag ska va sola där och gussa med lilla selma^^ när jag packade klart selma och jag har gått ut^^ hihi,.hon blev jätte glad när vi hade gått ut^^ som ni vet är selma en hund inte en flicka tihi,,.
Uff nu har jag ingenting att göra men jag ska visa er sen mina saker som jag packade om jag pallar :),.
Well nu ska vi käka frukost!
Bye for now!!

--*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0