It's so DAMMMMNN hot!!

Tjena,Välkommen till min ny blogg jag avslutat min andra blogg för det var nånting fel på de...


Föresten det var så himla hot idag! Orkade inte alls ha jeans på mig eller en klänning för jag pallar inte!!! Men min dag var toppen iaf! Igår firade jag min födelsedag (men jag fyller inte år tills imorrn!!) Jag blir en söt tånoring nu,.lol! Fick en Åhlèns kort som har 200kr. från kusinen!! och en Channel läppstift från moster Net!! Min första Channel!!^^ Jag fyller inte tills imorrn så jag fick inte så många presenter...
Uschhh det är så varmt. Jag är hos kusinen har sovit här i två natter nu,vill inte åka hem jag trivs bättre här,.jk! Menmen imorrn fyller jag 13 ju! Och jag måste vara glad ju! Undrar vad jag ska hitta på imorrn tänker åka till Grönan men Moa men har inte pratat med henne än "/,tänk om jag ska vara ensam på min födelsedag gudd va tråkigtt!!!! Men jag måste hitta på nåt! Kanske träffa några kompisar!^^ Jag kan nog göra det och fråga de var min present är hahaha.
Jag ska blogga igen om 10min för jag ska ladda upp bilder och visa till er några bilder från igår!
ses om 10min!
--*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0